Wij vinden het jammer als je ontevreden bent over onze dienstverlening en stellen het op prijs als je ons hierover informeert. Uiteraard horen we ook graag wanneer je wel tevreden bent. Laat ons zowel jou klachten als complimenten weten via het onderstaande formulier.
Na ontvangst van jouw klacht zullen we binnen één werkdag contact met je opnemen om je te informeren over de persoon die jouw klacht zal behandelen en de verwachte afhandelingsperiode. We streven ernaar om jouw klacht binnen 15 werkdagen op te lossen. Mocht dit niet haalbaar zijn, dan zullen we je schriftelijk op de hoogte stellen.
Indien je het niet eens bent met de afhandeling van jouw klacht, kun je als particulier een beroep doen op het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) voor een nieuwe beoordeling. Voordat je contact opneemt met het Kifid, dien je eerst onze klachtenprocedure te doorlopen. Vanaf zes weken na de ontvangstbevestiging of acht weken na het indienen van jouw klacht, kun je jouw klacht rechtstreeks bij het Kifid indienen.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Je hebt ook de mogelijkheid om jouw klacht voor te leggen aan een burgerlijke rechter.